• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 22 خرداد 1400
کد مطلب : 132865
+
-

کیوسک/ روزنامه العربی الجدید [قطر]/ فروپاشی اقتصادی لبنان و خطر خشونت


فروپاشی اقتصادی لبنان و عبور ارزش دلار از مرز 15هزار لیر بار دیگر پای معترضان را به خیابان‌های بیروت و سایر شهرهای این کشور باز کرده است. ناظران و رسانه‌ها نسبت به وقوع اقدامات خشونت آمیز در جریان تقابل بین معترضان و نیروهای امنیتی هشدار می‌دهند.

روزنامه پایونیر [هند]
رکورد تلخ و مرگبار


این روزنامه چاپ دهلی، خبر یک خود را به رکوردشکنی مرگبار ویروس کرونا در این کشور اختصاص داده است. تعداد قربانیان کرونا در هند، آخر هفته به 6هزار و 148نفر طی 24رسید و این کشور، بدترین آمار روزانه مرگ‌ومیر را ثبت کرد. دانشمندان هندی گفته‌اند که موج سوم همه‌گیری کرونا هم در راه و اجتناب‌ناپذیر است.

روزنامه خلیج تایمز [امارات]
با همدیگر، می‌توانیم


این روزنامه اماراتی خبر یک خود را به وعده کرونایی جو، بایدن، رئیس جمهور آمریکا اختصاص داده است. بایدن گفته است که آمریکا نیم میلیارد دوز واکسن کرونا به کشورهای فقیر اهدا خواهد کرد و از دیگر رهبران کشورهای ثروتمند هم خواسته است به آمریکا بپیوندند و جان مردم کشورهای فقیر را نجات دهند.

روزنامه وال‌استریت ژورنال [آمریکا]
تورم کرونایی


روزنامه اقتصادی وال‌استریت ژورنال، افرایش تورم در آمریکا را تیتر یک کرده و نوشته است: تورم ماهانه در آمریکا، ‌در 13سال گذشته بی‌سابقه بوده است. این روزنامه نوشته است که علت تورم 5درصدی در‌ماه می، افزایش تقاضا در فضای بعد از کرونا و شرایط اقتصای مرتبط در آمریکا بوده است.











 

این خبر را به اشتراک بگذارید